Колегам

Шановні, колеги! 
Пропоную переглянути інфографіку створену для уроків географії 6-го класу, розділу ІІ «Земля на плані та карті» до теми 2 «Способи зображення Землі». Звертаю увагу на те, що вона є авторською.
Представлена інфографіка використовувалася під час вивчення нового матеріалу,  для узагальнення і систематизації засвоєних знань, умінь і навичок. Також її можна використати і на інших етапах уроку: актуалізації опорних знань і вмінь учнів, закріплення вивченого матеріалу та як підсумок уроку.
Під час вивчення теми 2 «Способи зображення Землі» у 6-му класі діти не лише дізнаються щось нове для себе, а й мають змогу порівняти на наглядних прикладах способи зображення Землі, види масштабів та карт, дізнатися, що таке план і вивчити його основні елементи.
Ця робота приймала участь у конкурсі та отримала приз глядацьких симпатій. Переглянути роботу можливо за наступним посиланням:

http://teacherjournal.in.ua/konkursi-na-portali/konkurs-infografika/2684-infohrafika-do-urokiv-heohrafii-6-ho-klasu-z-temy-2-sposoby-zobrazhennia-zemli 


Критерії оцінювання на уроках  географії

Критерії оцінки

Вид оцінки

Кількість балів

Вчителем

Учнями

Самооці-нювання

Середній бал

Реферат

Повнота розкриття теми.

Від 0 до 5

 

 

 

 

Висновок.

Від 0 до 3

 

 

 

 

Якість оформлення, стиль, грамотність, дотримання академічної доброчесності.

Від 0 до 2

 

 

 

 

Елемент творчості

Від 0 до 2

 

 

 

 

Презентація

Цікава форма представлення, але в рамках ділового стилю.

Від 0 до 3

 

 

 

 

Логічність, послідовність слайдів, фотографій.

Від 0 до 3

 

 

 

 

Форма матеріалу відповідають задумці.

Від 0 до 2

 

 

 

 

Відсутність граматичних помилок, стилістика речі,  дотримання академічної доброчесності.

Від 0 до 2

 

 

 

 

Текст легко сприймається.

Від 0 до 2

 

 

 

 

Доповідь

Доповідач виловлюється чітко, зрозуміло, вміє зацікавити аудиторію, звертає увагу на головні моменти роботи.

Від 0 до 3

 

 

 

 

Доповідач опирається на короткі тезиси, висновки, оформлені в презентації, та пояснює їх аудиторії, дотримання академічної доброчесності.

Від 0 до 4

 

 

 

 

Доповідач витримує часові рамки та встигає розкрити роботу.

Від 0 до 2

 

 

 

 

Доповідач зміг дати аргументовані відповіді на питання.

Від 0 до 3

 

 

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар